2017. május 13., szombat

Ajtókoszorú esküvőre


Kezdődik a házasságkötések szezonja - kaptam is egy megbízást esküvői ajtókoszorú készítésére. Az imádott papírvirágjaim most nem jöhettek szóba, mivel egy kültéri ajtódísz esetében fontos az időjárás-állóság, így alapanyagként selyemvirágokat választottam.
A koszorú külsejének kialakításához szabad kezet kaptam, úgyhogy kedvemre tobzódhattam az alkotás során :-) Persze nem mennyiségben értem ezt, hanem minőségben -  ezért nem is nem raktam telis-tele a koszorúalapot virágokkal, hogy érvényesülhessen a szépségük, fő szempont pedig a visszafogottság és az elegancia volt.

Kiindulásként beszereztem egy vessző koszorúalapot, selyemvirágokat és zöldeket, néhány fehér bogyós ágat és egy tekercs csipkeszalagot:





A rózsákat leválasztottam az ágakról, és a virágfejeket ragasztópisztollyal az alapra ragasztottam.






Jöhettek a zöldek, néhány ággal ide és oda:





A csipkeszalagból vágtam egy hosszú darabot, kötöttem a közepére egy masnit, és felragasztottam a koszorú alsó részére.






Végül elhelyeztem a koszorún a minirózsákat, a bogyós ágacskákat, és néhány zöld ággal még kiigazítottam, ahol szükséges volt.
Ezzel el is készült az esküvői koszorú. Szívből remélem, hogy tetszeni fog majd - és ezúton is örökké tartó boldogságot kívánok az ifjú párnak! :-)
































8 megjegyzés:

  1. Gyönyörű szép lett!!!♡

    VálaszTörlés
  2. Kedves Éva!

    9 éve, a kislányom babakora óta követem a blogodat és minden alkotásod szemet gyönyörködtető és/vagy szívmelengető volt számomra. Most is nagyon finom az összhatás, gratulálok! Viszont előre is elnézésedet kérem, hogy belekotyogok...az én szememnek nagyon fehér a csipke a rózsák színéhez képest, persze, lehetséges, hogy csak a képen. Festettem már be csipkeszalagot a kislányom ruhájához selyemfestékkel, bár az pamutcsipke volt...

    Remélem, nem volt bántó az észrevételem!

    Üdvözlettel, Veronika

    VálaszTörlés
  3. Kedves Éva!

    Én is mindíg olvasom a blogodat és nagyon tetszik! Sok csodás alkotást láthattam már és volt amit ki is próbáltam. De, ha nem baj, most én is csatlakoznék Veronika hozzászólásához. Valahogy az a csipkemasni most nem az igazi, sem a színe, sem a nagysága, és a csipkéje sem. Egy szaténszalagos masni jelenik meg inkább a lelki szemeim előtt, esetleg vékonyabb szalagokkal átkötve, hoyg azok lógjanak le róla. Persze csalóka is lehet a kép, és lehet, hogy a valóságban nem is ilyen szembetűnő. :-)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Veronika és Amaranta, köszönöm szépen a kedves szavakat, és természetesen semmi gond sincs a kritikával, az így megfogalmazott vélemény mindig kedves nekem, tartalomtól függetlenül :-) Igen, valóban élőben persze más, a képen sokkal nagyobbnak tűnik a különbség, mint ahogyan a valóságban van - aki kapta, az mindenesetre nagyon boldog volt vele :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Levendulalány! Ez a fontos, a lényeges. Hogy aki kapta, az örült neki. :-) Én is csak azért írtam meg az észrevételemet, mert azt hittem, hogy még nem került átadásra...

      Sok-sok további jó ötletet kívánok és természetesen várok! :-)

      Törlés